Nakenfis

Idag när jag skulle åka till skolan så fick jag sitta i bilkö mitt ute på landet i en och en halv timme. HAHAHA! Hur jävla korkat är inte det egentligen?

På åkrarna där så sitter jag i mina gympakläder och börjar inse att jag kommer missa gymnastiken. HAHA! Så jag klev ur bilen, klättrade in i baksätet och bytte om där. PRISA GUDARNA FÖR ATT JAG HAR TONADE RUTOR! Haha, underbart.

Första chocken, ett trafikljus mitt ute på åkern:

image571


Ni ser bilen som kör där framme? Den bilen körde mot rött så det slutade med att den fick backa hela vägen tillbaka eftersom han mötte några lastbilar. HAHAH! Det tyckte jag var skitkul. Där satt jag i alla fall i typ en halvtimme.

Andra saken som gjorde att det tog en timme till var dessa underbara lastbilarna:

image572

Guud så less jag var här. Sjukt hur jävla dum dom kan vara och starta med ett sånt arbete på morgonen när man har tider att passa. Jävla skithåla.

Men nu har jag testat på att byta om i en bilkö också.

Undrar vad som hade hänt om det hade blivit klart att köra när jag satt halvnäck i baksätet?

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hehe härligt :P

2008-05-07 @ 19:31:38
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Marccus

Där ser man . . . . trodde de bara va så i storstäderna. För mig är de ovanligt att de tar 20-30 min att åka den knappa milen . . :/

2008-05-07 @ 19:44:40
URL: http://marccus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0