Blöööhv!

Jag är hungrig! Jag försov mig i morse så jag hann inte äta frukost.. Jaja, det är väl lika bra att börja leva på reserverna igen. Nu har jag gjort det allra sista saken i skolan, en utvärdering. Yeey!

Idag är det lärarmiddag och imorgon åker jag. Fan va nice! Vi ska ha roligt i Polen minsann! Moahahaha!

Anyway.. Vi fick veta betyg idag också. MVG i datorkunskap, MVG i Samhälle B, VG i Engelska B, VG i Fritidskunskap och VG i Projektarbete. Sjukt sur jag är över dom två sista betygen. GUUUUD VAD ARG JAG ÄR! Uuuusch. Hon kan vara glad att hon går i pension för annars hade jag säkert dödat henne. Seriöst.. Usch, nåja VG är ju i alla fall bättre än G men det suger om man arbetar för MVG under hela året. Fyfan..

Nej, snart ska jag hoppa in i duschen och tvätta av min hårfärg och lite såntdära. Tyckte att det var dags att färga håret igen. Det var ju ett tag sen sist vilket syns på mitt hår grymt snabbt.

Nåja, annars så har jag inte så mycket att säga. Vi hörs kanske ikväll när jag kommer hem från lärarmiddagen eller så syns vi imorn innan jag åker. IMORN ÄR JAG I POLEN! Jag är fan skitglad. Idag var min sista dag på skolan. Underbart.

Jag godkänner och svarar på alla kommentarer när jag kommer hem igen. Känner inte att jag har riktigt tid till det nu tyvärr. Bättre sent än aldrig, aight?

Yeye, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Det var ju jättebra betyg. men visst rä dte jobbigt att "bara" få VG när man satsar på MVG. Jag har också blivit rejält besviken över några betyg =/

2008-05-27 @ 18:57:12
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: Emmah

Love <3

2008-05-27 @ 20:26:36
URL: http://emmahskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0