Besvikelse!

Jag var ju på bio idag med Willy den lilla fisan på 193 cm. Moahahaha. Vi ska utrota kortisheten i Skåne har vi planerat.

Anyway. Vi var ju och såg på Superhero Movie och enligt mig var den filmen lönlös att se. Den var så jävla kul på vissa ställen att man höll på att garva ihjäl sig. På andra ställen i filmen hände ingenting roligt på typ tio minuter. Nääee. Den var väl lite ljummen sådära.

Men jag hade tur för han kom både och hämtade mig, försökte fixa ett nedladdningsprogram till mig och sedan så skjutsade han hem mig. Moahaha! Trevlig chitchat sådära på vägen hem om gurkor, rumpor och oskulder? HAHA! Jaja. Trevligt var det i alla fall.

Tack för idaag Willywonka och din lilla Ebb! Haha

image569
På bilden så ser ni min pojkvän roboten och brevid honom, står Willy den lilla fisen med rakat hår eftersom man inte får ha massa hår på sig i lumpen (??).


Har ni sett Superhero Movie? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Den är till salu och jag har fått ett bud men om du är intresserad så ligger den uppe några dagar till! Den kostade 1000 som nypris så det priset jag satt är sjukt bra. den är bara använd ett par ggr och om du vill ha rekommendationer kan du läsa mina omdömen på tradera.

Mvh Little Peaché

2008-05-02 @ 21:58:43
URL: http://littlepeache.webblogg.se
Postat av: Mannen med stort D*

Har hört att den är dålig också, tydligen bara massa "slap-sticks" eller va det heter hela tiden.

2008-05-02 @ 22:12:04
URL: http://mannenmedstortd.blogg.se
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Va gör din mamma om du mot all förmodan INTE skulle komma hem med en turk till fästman?
Och om du gifter dig snart, eller framövr iaf, så vill jag komma till bröllopet!!
Jag kan vara underhållningen. Stå mitt på golvet och alla skulle dö av skratt. Fast då blir de en jädrans massa begravningar istället ju...

Varför gjorde din pojkvän en annan brud på smällen, och gifter sig dessutom, Har han inte bollar där nere eller?

Kram!!

2008-05-02 @ 23:46:48
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0