Utmanad?

Jag blev precis utmanad av Emmah så det är väl bäst jag fixar detta annars blir hon väl suris på mig. Haha.

Utmaning.

Blev utmanad av Emmah.

Tio saker om mig

1. Är du singel? Halvt om halvt..
2. Är du lycklig? Halvlycklig är jag väl ibland.
3. Är du uttråkad? Just nu är jag det eftersom jag vet vad som måste göras idag. Huah!
4. Är du ledsen? Mer trött kanske..
5. Är du italienare? Oh no. DET ÄR JAG INTE!
6. Är du gravid? I sure hope not.
7. Är du full? Full på vad?
8. Är du en cooling? Bara att checka på min lunar. (JA JAG ÄR MEDLEM DÄR!) Där säger 8% att jag är en cooling..
9. Är du från Irland? Nope.
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Dom har aldrig vart gifta?

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!
2. Har du nånsin blivit sårad? Yesbox.
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnar? Ja, gör det än..
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Japp, det har jag..
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Gills kissen, hunden och hästen så ja!
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Min morfar är min hemliga beundrare!

Tio saker, två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Oavgjort!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? Oavgjort! Fast iofs kan man se på tv på internet också. INTERNET!
6. Coca-cola eller Pepsi? Usch, dricker inget av dom ju! Men Pepsi om jag måste välja.
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll (om jag har en pojke vill säga)
8. Pengar eller lycka? Lycka. Men pengar är nice det också. 50/50. Okej?
9. Dag eller natt? Natt för då får man sova.
10. MSN eller mobil? Mobilen, kan inte leva utan den.

Tio "Har du någonsin..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Nej, har nog aldrig försökt smita..
2. Brutit ett ben? Mååånga ben!
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, det har väl alla?
4. Hoppat Bungee Jump? Det ska jag testa när jag är 90 bast!
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja, dumma misstag som man gjort.
6. Ätit en hel tårta? På en gång? Nääh men under hela livstiden min har jag säkert käkat ihop en tårta..
7. Gjort bort dig offentligt? Ja, måånga gånger.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja, det har hänt. Man tänker ju alltid tillbaka..
9. Gråtit när ett husdjur dog? Yesbox. Otroligt hur mycket dom små liven betyder.
10. Velat försvinna? Ja, lååångt bort!

Tio senaste...

1. Telefonsamtalet du gjorde? Ali
2. Telefonsamtalet du fick? Mamma
3. Personen du va med? Olivia och Madde.
4. Roligaste grejen som hänt? Att jag kunnat köpa hästarna själv. ANSVAR!
3. Du va i en bil med? Ensam på vägen hem men annars Olivia och Madde.
4. Gick på bio med? Ida och Hannah.
5. Va och shoppade med? Oj.. Hmm.. Jag minns inte..
6. Du kysste? Hemligt tills vidare..
7. Du skrev till på myspace? NOOO membership.
8. Du kommenterade? Gloria tror jag.
9.Tillbringade natten med? Hemligt tills vidare..
10. Du kramade? Mami imorse. En "lycka till kram" liksom.

Jag utmanar den som vill. Skriv om ni gjort det så ska jag checka era hemlisar..

Kommentarer
Postat av: Emmah

Haha tillsvidare?? Ujuj! Liinda var har du undanhållit egentligen? ;O

2008-03-11 @ 17:42:57
URL: http://emmahskriver.blogg.se
Postat av: Emmah

Tack :) Den rosa? Den köpte jag på nån marknad för flera år sen :P

2008-03-11 @ 17:50:37
URL: http://emmahskriver.blogg.se
Postat av: Elin

roligt med sånna där listor :)

svar: okej så himla bra :) jodå min dag har varit strålande!

2008-03-11 @ 17:54:31
URL: http://eelinbaackstrom.blogg.se
Postat av: Anonym

roligt med sånna där listor :)

svar: okej så himla bra :) jodå min dag har varit strålande!

2008-03-11 @ 17:56:26
Postat av: Amra

ska göra din lista senare ikväll!

2008-03-11 @ 18:09:38
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: jenny

hur e man halvt om halvt singel?

2008-03-11 @ 18:56:24
Postat av: Malin

jag snodde den av dig ;) hoppas de är lugnt!

2008-03-11 @ 22:29:27
URL: http://malincs.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag antar utmaningen! :)

2008-03-12 @ 10:21:11
URL: http://irrelevant.blogg.se
Postat av: Linda

Jenny: Det är då som man kanske har nån på g eller så ;P

2008-03-12 @ 16:46:39
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0