Löjligt.

Jag såg nyss på msn.se en bild på Orlando Blom och sedan står det såhär:

image484

Är det bara jag som inte tycker att de visar det så öppet när de måste ringa in på bilden var de befinner sig? Hur öppen är man då? Jag är så less på alla paparazzi och all hysteri kring kändisarna. Tänk själv om man var känd. Inte fan vill man ha 20 snubbar med kameror nära sig jämt. Jag tycker synd om dom som har barn som blir tvingade till det. Det kan ju förstöra hela deras barndom ju..

Jaja. Åter till Orlando. Jag tycker inte att detta är särskilt öppet.
Visar man sin kärlek öppet så står man mitt på en gata och biter varandra i näsan.

Tycker du att detta är öppet?

Kommentarer
Postat av: Henrik

Nä de tycker väll ente jag heller e spec. öppet :P
Håller med om att det e alldeles för stor hysteri kring kändisarna nu för tiden, e ju synd om vissa så mycke som dom håller på, t.ex. Britney

2008-03-25 @ 15:01:05
URL: http://henke0320.bilddagboken.se
Postat av: Rebecca

Hmm, tycker det är ganska öppet eftersom dom vet att det antagligen kommer komma med på bild. Men det kan ju alltid bli "öppnare" :P

2008-03-25 @ 15:57:41
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

Jag ligger lågt med videobloggarna ett tag just nu, inget roligt att prata om, dessutom läser mina äldre kusiner och faster min blogg har jag märkt och då blir det bara pinsamt. Dessutom suger min engelska rövhål anser jag trots min månads vistelse här i USA.

Men bloggandet fortstätter iaf.

Hur är allting med dig då? Snygg du har blivit i håret eller, jag är avis på din frisyr men skulle själv aldrig passa i den ju.

Ha de så gooooooott!!

Kramar Louise

2008-03-25 @ 16:29:02
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Linda

Henrik: Joo det är helt otroligt vilken hets det är. Det är ju tydligen lugnare här i Sverige eftersom vi inte har så stora stjärnor. Men man vet aldrig vad det utvecklas till..

2008-03-25 @ 19:48:40
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0