Lindainformation?

Senaste
1. Kompisar du träffade: Sebbefiskotlett
2. Personen du pratatade med: Mamma. Hon pratar jämt så..
3. Du fick SMS av: Ali
4. Du kramade: Mamma är den enda jag kramar. HAHA

Idag
5. Kläder: Mysbyxor, t-shirt och en myströjja.
6. Bättre än igår: MItt humör?

Imorgon
7. Är det: Tid för Liams bollar att säga bye bye till kroppen.
8. Planer: Lämna hunden hos veterinären, vidare till Ida för att plugga och sedan hem igen när vovven är klar. Yey!
9. Händer imorgon: Skrev jag väl precis?

Favorit
10. Nummer:13.
11. Färg: Röd. Just take a look at my walls..
12. Årstid: Vinter. Och sommar.. Och vår för då fyller jag år.
13. Saknar du någon? Det gör man väl alltid?
14. Humör för tillfället? Grymt trött och mätt! Fryser också.

Frågor och svar

15. Det första du gjorde I morse? Kollade på klockan och såg att jag kunde ligga i 2 minuter till.
16. Vad åt du sist? Pasta a la Linda!
18. Tror du på distansförållanden? Kärlek utan gränser, right?
19. Vem tänker du på just nu? Den som alltid finns i mina tankar nuförtiden.. Hrm..
20. Tror du att personen tänker på dig med? Med tanke på sms:et som jag precis fick så gör han det, ja.
21. Vart reste du sist? Räknas Danmark? var där i somras. Men annars har jag vart hemme ett tag nu. MEN DET TAR JAG IGEN TILL HÖSTEN!
22. Vad gjorde du igår kväll? Snackade med min make, glodde på tv och försökte plugga. HAHA
23. Liknar du din mamma eller pappa? Jag tror att det är mamma. Men en del saker är pappas också. Antar jag. 
24. Ler du ofta? Tyvärr inte eftersom jag inte gillar mina tänder till 100%..
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek. Kan jag inte leva utan..
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Jag tror aldrig att jag sett en?
27. I vems säng sov du i igår natt? Min egen!
28. Vilken färg har din tröja? Orange t-shirt och en rosa myströja över. Matchar perfekt!

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Mjo. Am I the only one?
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Tyvärr ja..
31. Gråter du när du skadar dig? Jag skriker nog mer för jag blir arg. HAHA!

Lycka
32. Är du en glad person? Man har väl sina ups and downs?
34. Önskar du att du var lyckligare? Jo, man är väl aldrig nöjd..
36. Kan musik göra dig glad? Yesbox. Det kan den. Om det är rätt musik.

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? Yesbox. Jag är omtyckt! Oh yeah!
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? Ja, tur är väl det..
39. Har du en flick/pojkvän? Halvt om halvt.. Hahaha. Har inte bestämt mig än.. Riktigt.
40. Är du nöjd med det? Jag hade kunnat vara nöjdare kanske.
41. Är du kär? Litegranna kanske.. Haha

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Det är vissa på den listan.. Ja..
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? I huvudet ja, men inte på papper.
43. Är du en mobbare? Nej. Men har varit mobbad.
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Haha, det händer ofta.
45. Har du blivit sviken någon gång? Jo, but what doesn't kill you, makes you stronger. Right?

Skolan
46. Gillar du skolan? Jo, det är helt okej.
47. Favoritämne? Just nu är det Psykosocialt arbete.
48. Värsta ämne? Samhälle B! Aaaah, så tråkiga lektioner.
49. Har du spytt i skolan nån gång? Yes. Fast inte in public..
50. Är skolmaten god? Jo den är helt okej. Faktiskt. Men det beror kanske på att mamma bränner 90% av maten som hon tillagar? HAHA!

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

antar att vi har samma sjuka humor ? ;)

2008-03-18 @ 16:27:12
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: glitterandbling

lång lista men roligt att läsa :)

2008-03-18 @ 18:26:37
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0