Hualigen!

Vet ni om att det är superkallt och att jag vill stanna kvar i sängen idag?

Men nono, jag ska till skolan. C kommer snart också, dvs mitt extraknäck. En liten vovve som jag passar ibland för er som inte vet. Vilket extraknäck va? HAHA!

Jag hade en sjukt knäpp dröm inatt. Det handlade om eld och dvärgar och en rosa katt. Jag fattar inte hur jag får till det. Varför får man vissa drömmar egentligen? Ibland så går det ju inte ihop för fem öre.  Antar det bara är där som min fantasi visas..

Idag ska jag som sagt ha mitt muntliga nationella prov i engelska tillsammans med Elin och jag känner mig hjärndöd. Så det blir nog toppen. Helt tung i huvudet och ont har jag också.. Usch vad jag vill stanna hemma idag! Kan någon bra människa gå och fixa mitt prov till mig? Iaf en halvbra människa? Vore verkligen toppen...

Vad ska ni hitta på för skoj idag? Någon mer som har nationella prov?

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Godmorgon =) sovit gott?

2008-03-11 @ 06:28:49
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Josiee

godmorgon!

2008-03-11 @ 06:33:22
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0