Godisnäsa!

Haha igår vid den här tiden så testade jag att klämma fast en godis på min näsa.. Det fungerade:
image462

Jag blev dock väldigt kladdig efteråt. Som om jag inte kunnat räkna ut det innan? Hahaha! I brist på annat så kan man ju i alla fall testa om man kan balansera en choklad liksom. Riight?

I alla fall så skulle jag ha träffat Fadi idag men jag kom på att det är smartare att jag pluggar så vi bestämde att vi ska ses nästa vecka istället. Smart värre. Här planerar man bra minsann! Haha!

Mamma väckte mig i morse och sa att det var världens snöstorm och att hon tog bilen och for för att handla och sånt. Så jag inte fick en chock när jag klev upp och såg att bilen var borta liksom.. Hrm.. Jag hade väl ringt grannen och frågat om den rymt till dom eller något liknande.. Men när jag vaknade igen vid halv nio så gick jag ut i stallet och då var det strålande solsken och helt underbart väder så jag tror mamma har en skruv lös.. Som vanligt.

Nej. nu ska jag vara lite effektiv.

Ha en bra dag allihopa! På återseende!

Kommentarer
Postat av: malin

jag vet inte , vill nog klippa av det en bit och göra något snyggt! och så ska jag fylla i slingorna! ;) hoppas det blir bra!!

2008-03-20 @ 17:19:22
URL: http://malincs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0