Det blev ett inte!

Jag blev hemma från skolan för jag insåg att vi var insnöade när jag gick ut på altanen.. Så jag har sovit fram till nu vilket var grymt skönt eftersom jag fick så dåligt med sömn i förrgår.. Eller om det var igår?

Alltså jag fattar inte detta med igår natt och inatt. Inatt är ju den natt som kommer, right? Men det var väl också den natt som precis var? Eller är jag ute och cyklar då?

Jag är helt blond i hjärnan idag...

Fick precis ett sms från Elin om att hon kommer till skolan nu. Yeeey! Ida, hörde du? Du slipper att vara ensam på matten! Hurra för dig! Nu slipper jag känna att jag svikit dig. Hahaha i och för sig så är inte mitt fel utan snöns fel.

JAG HAR JU SAGT ATT ISTIDEN VAR PÅVÄG! Mina tår ljuger aldrig! Dom känner på sig när det är på gång och du ser, nu är den här!

Btw, min morgonfrilla är dock ingenting att leka med!

image488

Nej, Nallen är INTE halshuggen!

Kommentarer
Postat av: IDA

HAHAHAHA en halv Conan frilla blandat med en från 80-talet :D Jag blev själv på matten aoo.. Såå synd om mig.

2008-03-26 @ 19:43:22
Postat av: Natalie

Haha snyggt! Som min frilla på min header, det är också resultatet efter en natts sömn ;P

2008-03-26 @ 20:08:07
URL: http://nataliieee.blogg.se
Postat av: Linda

IDA: Joo. Jag är inte vacker på morgonen. Jag är aldrig vacker. Faktiskt. Otur för mig. HAHA!

2008-03-26 @ 20:52:58
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0