Äntligen!

Äntligen får jag krypa ner i sängen. Hemtentan är inte helt klar än. Så jag ska fortsätta imorn på lunchen och på svenskan. Har en del frågor till Linda (läraren) så hon måste svara på dom så jag kan svara på allt som jag vill..

Fick tag på Ida så det är en stor eloge till henne idag eftersom hon hjälpte mig med några frågors information eftersom jag inte hade boken med mig hem. Typ vad sagorna handlar om. Stooooort tack till dig!

Nu är jag så trött att mina ögon nästan inte orkar vara öppna. Sov typ 2 timmar igår natt och inatt ska jag fan sova!

Ska dock upp om 5 timmar igen. Just nu så går mina ögon i kors. Imorn kommer det vara värre. Huvva.

Vi hörs imorn gosar.

Puss!

image421

(Idas hand får avsluta dagen. Bara för att inlägget handlade mycket om henne)

SOV GOTT!

Kommentarer
Postat av: IDA

Haha ohh vilken tjusig bild :P Nema problema..

2008-03-06 @ 18:45:48
Postat av: Elin

S: Minns inte vad hade skrivit som inte hade gått bra. Haha, mitt minne.

Åh, ska du skaffa löshår? Berätta då ALLT för mig om hur det är, vad det kostar, om det är bra and so on! :D

2008-03-06 @ 19:47:26
URL: http://es.blogg.se
Postat av: Linda

IDA: Du som har tagit den :)

2008-03-06 @ 20:05:39
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0