Suger

Jag saknar min dator.. Haha. Jag kan inte läsa andras bloggar med denna dator för jag har inte sparat bloggadresserna någonstans. Jag sitter nämligen vid mammas nu och den tycker inte om mig. Mjukglassmaskinen tyckte inte heller om mig igår för den spottade mjukglass på mig. Huvva. Den ska ha stryk.

Jag fick mitt nya schema för juli också. Det blir 22 dagar. Hej hej cash! Härligt!

Annars så händer ingenting. Jag sitter i mitt nattlinne fortfarande och så ska jag förhoppningsvis resten av dagen om jag får bestämma. Skönt med en ledig dag.. Mindre skönt att jag är ledig till den 23 juni.. Nåja.. Det får gå som det går. MEN JAG VILL JU JOBBA!!

Not much more to say.. Jag saknar min baby men det vet ni väl redan. Nej, nu ska jag lunka ner i köket och se om det finns någonting att käka eller om läget är helt kört...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0