KEBAB!

Vet ni vad kebab står för? Det vet jag! För idag så åkte det förbi en bil som hette Kebab. Kebab står för Knut Edstrands Byggnads AB. Kul va? Tänk på den nu när ni ska köpa kebab. Om jag skaffar ett företag så ska det heta Falafel. Möhöhö.

Idag har det inte hänt så mycket. Förkylningen har inte släppt än. Jag hoppas att den är borta på söndag för då ska jag jobba minsann. Justeja, dom ringde från ICA Kvantum idag igen och ville att jag ska börja jobba hos dom också. Om dom hade erbjudit mig fast tjänst så hade jag tackat ja direkt men nu ville dom ha mig på inringning vilket inte är allt för bra ifall jag inte får så många inringningar. Jag skulle leta reda på lite mer scheman till i juli så skulle vi se sen vad som händer och fötter..

Annars såg jag på Cityakuten idag och självklart var dom ju tvungen att visa när Mark dog av en hjärntumör. Hallåja, vad var det för besked jag fick igår? Hahaha. Hur stora är oddsen? Jag satt och bölade som en gnällspik. Jag är för blödig, så är det bara. Det är ett tecken på att jag blviit vuxen.

Jag var också in till Ystad en sväng och någonting hände med en färja där. Jag trodde det var Titanic för det åkte livbåtar non stop till den färjan och in till land och sen kom dom igen. HAHAHA! Ojdå, ska kanske inte skratta. Tänk om dom körde in i ett isberg? Hrm..


Ja, det är dålig kvalité på bilden. Den är suddig.. Den är tagen med mobilen från insidan av bilen men det är skitsamma för där stod båten.. Och visst ser den ut som att den håller på att tippa? Typ hitåt eller nåt sånt? Jaja, jag och mamma njöt av utsikten medan vi käkade en hamburgare från Max. JAG ÄLSKAR ATT MAX FINNS I SKÅNE (YSTAD) NU OCKSÅ! Det får mig att sakna Norrland ännu mer... En gång 060:a, alltid 060:a. Jag ska tillbaka dit någon gång i framtiden. Jag saknar skogen och backarna.

Oj, vilket blandat inlägg det blev nu..  

Skitsamma för nu ska jag åka och hälsa på min kåta pålle. Imorgon kommer min resedagbok upp. JAG LOVAR! Jag laddar bilder för fullt nu. Möhöhöhö.

Kommentarer
Postat av: maria

haha jupp, massor av dem också :P hatar dem men är något man måste leva med tyvärr ;)

2008-06-13 @ 18:32:57
URL: http://mariasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0