Buhuhuhu!

Min dator är trasig så jag kan icke skriva någon blogg. Förhoppningsvis så kan Willy laga den på lördag då vi ska på bio, ska boka biljetter nu så jag hoppas att vi får se den filmen. Moahaha. "Akta dig för Zohan" eller vad den heter. Vår kassa humor på en lämplig nivå.. Så tappa inte tålamodet. I'll be back!

Igår gick jag och la mig redan halv tio. Jobbet på Tosselilla är utmattande. HAHA! Nej men jag kunde inte somna i förrgår så.. Igår gjorde jag btw en glass där ena kulan trillade av. Möhöhö. Kullös. Nää nu ska jag gå och hänga mig eller nåt.

Tack för mig!


Filmen hette visst "Jiddra inte med Zohan" men det var väl nästan rätt i alla fall? Nu är i alla fall platserna bokade. Moahaha. Så om ni tänker gå på den bion i Lund på lördag klockan 17.50 och ser att platserna på rad sju i mitten är tagna så tänker ni: "Vem har tagit dom perfekta platserna? Dom ville ju jaaag ha!" DÅ VET NI ATT DET VAR JAG! Fyfan vad jag är braaaa! Haha.

Nej, nu ska jag klä på mig och åka till jobbet. Eller... Jag ska åka om en timme.. Puss på dig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0