Tungt.

Nu känns allt grymt tungt. Jag har i alla fall pratat med Ali. Fastän det var dyrt så känns det som att det var värt det. Aaah. Jag vet inte vad jag ska tycka, tro eller tänka om honom längre. Jag fattar ingenting. JAg blir inte klok på den människan. Men jag hoppas att han står vid sitt ord nu. Men det får vi väl se.

Älskar den här låten. Jag lyssnar på den och är lite nere. Kanske inte sån bra mix. Fin är den i alla fall. Killen är från Turkiet också så det gör väl det hela lite bättre. Iiiiida baby, har du lust att hitta den på nån såndära nedladdningssajt till mig? Du kan få lite choklad som tack! Vore great.

Muhabbet -Sie liegt in meinen Armen!



Jag borde väl gå och lägga mig nu för jag ska upp klockan 7 eller senast halv 8 för att promenera. Powerwalk ni vet. Sen ska jag duscha inför jobbet. Back to reality. Jag känner mig inte laddad inför det..

Jag hoppas ni har det bra alla ni därute..

Kommentarer
Postat av: alexandra

ja det är verkligen hemskt =/

2008-07-03 @ 15:53:14
URL: http://dependence.blogg.se/
Postat av: Emily

svar; haha :)

~

Jag måste prata med min Ali i telefon, men han svarar inte :P Så där har vi något till gemensamt; tv program och Ali ^^

2008-07-03 @ 21:20:39
URL: http://emali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0