Späckat schema

Såhär ser min dag ut:

10.15 senast ska jag vara i Simrishamn och göra ett jobb där.
11.15 ska jag hem till Olivia och hämta ett minneskort från Polen där som jag ska få låna.
11.30 ska jag hämta Elin hemma hos henne för vi ska leka lite. Typ åka tåg och lite sånt skoj. JAG MÅSTE TILL BANKEN OCKSÅ!
15.15 måste jag vara i Sjöbo och göra ett jobb där också.
16.00 ska jag vara i Dalby hemma hos Willy och då ska vi vidare till Löddeköpinge och köpa lite pärlor och sånt skoj till smyckena som jag håller på med.
22.00 måste jag senast vara hemma och sova eftersom jag ska upp och jobba på onsdag.

Fan vad jag känner mig vuxen. Jag är ledig en enda dag och jag har fullspäckat schema. Hahaha. Det låter typ som att jag har 10 ungar. HAHAHA! Nej, nu var jag lustig värre. 

Undrar om jag ska köpa en Ipod idag.. Hmm.. Let´s see.

Btw så var Willy nog full igår. HAHAHA! Lillnörden!

Nu ska min busy dag börja.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: Du är inte den första som tycker att han är snygg haha. Många fler har sagt det till mig också hahaha.

2008-07-24 @ 11:10:11
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0