SKJUT MIG!

Idag har det varit över 5000 människor på Tosselilla. Mina fötter gör ont. Min hjärna är typ död (den lilla som jag har vill säga..) sen så vettefasen vad mer som är fel. Trött är jag också. Två dagar i rad med över 5000 människor suger verkligen. Det är säkert underbart för ägarna men jag är fan tamme helt död. Hahaha.

Jag bråkade med några gäster gjorde också eftersom dom tyckte att jag var otrevlig? Hallåja men 8 araber med 4 ungar som försöker springa in innan dom har betalat är fan inte lätta att prata med, speciellt när dom inte kan svenska så riktigt bra och speciellt inte när dom tror att jag blåser dom på pengar!
 
imlade med ögonen gjorde dom när jag förklarade också Sen snackade dom på arabiska och himlade med ögonen och pekade på mig. Bent ghabiya sa dom också och det fattade jag faktiskt eftersom det typ betyder dum tjej eller något liknande. Inte fan vill jag vara trevlig mot dom då om dom är såna mot mig. Aaaah! Jag som alltid brukar få beröm över att jag är så trevlig med alla gäster. Jisses. Nu har jag lite ångest. Nåja. Det var varmt och jag var ensam och skulle försöka tygla allihopa själv. Icke så lätt kan jag säga.

Sen kom en man som inte kunde svenska men som kunde danska, tyska och pyttelite engelska och växlade mellan dom tre språken när han pratade med mig. Hahaha. Jag som inte ens fattar tyska. Vilket skämt. Han måste ha trott att jag var dum. Haha. Kanske är jag en dum tjej ändå? Höhö.

Men nu är den dagen över. Imorgon kommer ännu en. Jag antar att den också blir likadan som dom två senaste. Det vill säga, köer ner till parkeringen till klockan två på eftermiddagen (fyra timmar...) och lunch först vid halv tre-tiden. Haha.

Nåja. Nu ska jag massera mina fötter.

Stor puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0