Pampampaaaam!

Idag har jag inte gjort ett jävla skit känns det som. Jag sov till klockan tio, klev upp och satt vid datorn två timmar och sen åkte jag in till byn och handlade. Tyvärr så handlade jag ju inte allt som jag skulle så nu måste jag kanske åka tidigare imorn så jag hinner in och kolla om dom fått hem några nya skivor som man kan bränna på. Annars så måste jag köpa dom som finns på Ica Kvantum och dom är dyra värre så det vill jag icke.

Sen har jag kört röjsågen och röjt ner till vägen och tillbaka. Efter halva vägen så förstörde jag den. Något smidigt? Hela den orangefärgade saken som snurrar gick av! Hahaha. Men annars har jag inte gjort nåt alls. Jag har vilat upp mig eftersom jag jobbar 12 dagar i rad nu från och med imorgon.. Så då blir det full fart.

Förresten så är det dags för mig att framkalla lite bilder. Är det någon som vet hur sånt fungerar? Alltså nu när man använder sig av minneskort och så? Jag har noll koll och är inte särskilt teknisk. Sen om det är någon som vet någon bra som man kan framkalla från så får ni mer än gärna höra av er. Jag blir glad för alla tips jag kan få eftersom jag typ är nybörjare när det gäller minneskort och sådant..

Jag vill till Marocko! Nån som är på? Jag har fått nys om en billig lägenhet som man kan hyra där genom en viss turistbyrå.

Imorn ska jag kliva upp kvart över sju för att jag ska hinna köra min powerwalk innan frukost. Sen är det duschen och jobbet som gäller. Jag får inte glömma Karis tröja imorn! jag skulle ha lämnat tillbaka den redan i söndags.. Humm.. Mitt minne är inte det bästa..


Kommentarer
Postat av: petrich - me gossip and fashion

yep :)

2008-07-09 @ 20:13:37
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Carro

Det behöver dom inte om man lyssnar på vad dom säger så att det inte går för fort :)

Ja man ser faktiskt mycket som skrämmer än på tv, samma sak när man hör folks förlossningshistorier, sånt skrämde mig jätte mycket i början :p

2008-07-09 @ 20:30:50
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:haha de va tur ;D

2008-07-09 @ 21:00:21
URL: http://notjustanotherprettyface.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hoppas du har haft en bra dag. :)

2008-07-09 @ 21:52:03
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0