Hej.

Ingen uppdatering och det vet jag dårå. Men det har hänt mycket skoj. Vi hade grillkväll i fredags på jobbet och det var ju roligt värre. Spelade minigolf med Kari som domare. Det gick ju väldans bra eftersom han gav oss alla typ 30 slag för att klara banan. Så ett spel på 12 banor tog typ 2 timmar för 4 personer. Hrm..

Sen igår så var vi och badade efter jobbet. Synd att vi inte fick sätta igång nån sån bana så vi fick åka massa skoj. Istället satt vi med bubblor i rumpan. Det var mysigt. Haha.

Idag fick jag btw en sallad gratis. Tur man är stamgäst på Piri Piri.

Nej, nu ska jag fixa nå skoj att göra innan jag lägger mig. Imorn ska jag jobba men sedan är jag ledig på tisdag och onsdag. Så det blir nice. Då ska jag börja göra min film också.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Annelie T

Oj shit dte var inte lite bilder det :P Jo det är sant, det kasnke är på vintern man borde satsa på att åka dit.

2008-07-07 @ 00:43:41
URL: http://anneliten.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Vem är INTE avundsjuk på E? ;)

Men ska du inte utomlands nått i sommar eller så då? :)

2008-07-07 @ 15:35:44
URL: http://es.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0