Dumt gjort.

Minst sagt dumt gjort. Igår var min lediga dag. Vad gjorde jag? Jag tog på mig alledels för hög solskyddsfaktor över hela kroppen och la mig på gräsmattan. Resultat? Jag är mer blek nu än vad jag var innan jag la mig där.

Jag skulle egentligen ha gjort så mycket igår. Saker som att städa bilen, städa rummet, mockat hagen osv osv osv. Istället blir jag blek värre och åker och shoppar kläder för 1400 kronor. Inte bra.

Idag ska jag jobba och sen ska jag plocka upp Ida och åka vidare till nästa jobb som är på ett bröllop som barnvakt. Det är tydligen första gången som Ida är barnvakt så detta kan bli rätt intressant eftersom det är saker som ansiktsfärg och fiskdamm som finns på platsen. Höhö..

Anyway, jag vet att det är dålig uppdatering i min blogg och att jag ligger en månad efter med alla kommentarer som ska svaras på och accepteras men jag är så sjukt trött när jag slutat jobba att jag bara går och lägger mig och sover och sedan vaknar upp för att åka och jobba igen. Jag åker hemifrån nio på morgonen och kommer hem vid halv åtta- åtta någon gång. Rolig sommar va? Förhoppningsvis så är det värt det i slutändan ändå. Man möter i alla fall väldigt underliga människor där.. Väldigt speciella om man säger så. Hahaha.

Nu ringer min väckarklocka också. Vi hörs! Jag ska bättra mig att uppdatera. Jag ser att det är en del people som följer min blogg även om jag inte uppdaterar och jag säger förlåt till er hörni.

Puss på er!



Jag bjuder på en jättegammal bild på mig och Isabella tillsammans med Torina och Snövit. Jag sitter vid mammas dator så det finns inte annat på denna datorn. Anyway. Bilden är nog runt 8 år gammal och det var 23 grader kallt denna dag. Därav mitt klädval. Med på Isabelle ser ut som att det är tropisk värme. Medan jag ser ut som en vandrande Michelinegubbe så ser hon ut som hon har pyjamas. Hahaha. Det beror kanske på att min mamma var sekreterare på ridskolan och därför alltid var där och hade koll på min klädsel. Det är rätt coolt att jag minns denna dag ändå.

Kommentarer
Postat av: Emmah

2008-08-02 @ 09:42:37
URL: http://emmahskriver.blogg.se/
Postat av: Emmah

Bejb! Har du satt över mina pengar? :)

2008-08-02 @ 09:43:32
URL: http://emmahskriver.blogg.se/
Postat av: Linda och Prinsessan

saknar dig vännen

2008-08-03 @ 21:08:36
URL: http://babymyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0