Den hära dagen suger.

Big time. Allt har gått emot mig och alla har varit otrevliga. Dagen börjar med att Bo Ohlsson inte öppnade förrän klockan tio, inte nio som jag trodde. Så jag åkte 45 minuter tidigare i morse helt i onödan.

När jag kom till Ica och skulle köpa min lunch så gick det jävla larmet och jag fick inte gå in i butiken på grund av en jävla plåsterask? Skitsaker som ska behöva larmas. Sen åker jag till jobbet och börjar jobba, möter människor som är otrevliga och klagar på att deras egna undar är för stora och vill inte betala det priset som det är tänkt att dom ska göra.

Efter det så fick jag gå ner till pizzastugan där chokladsåstuben läcker/sprutar och kletar ner hela mig. Härligt. Efter det fick jag gå till den lilla glassbaren och sälja glass där, med en maskin som spottar glass på  mig, vägrar att kyla som den ska och gör glassen mjuk och kletig som fan. Uuuuuusch vad jag är glad att dagen är slut. Äntligen.

Vad åt jag till middag då halv åtta när jag var hemma? Joo, jag käkade 4 glutenfria knäckebröd med potatis och kaviar på. Det gjorde min dag. Big time. Ida, jag vet att du vill ha mitt knäcke. Därför var jag tvungen att betona det. Hahaha.

Förresten så måste jag berätta om en pinsam sak. Ni vet ju allihopa vem Blondinbella är, igår var jag inne på hennes webbshop som säljer en vara om dagen som heter Bellme.se Och jag beställde därifrån igår. Då var det en mobiltelefon som kommer gå på runt 500 kronor. Jag fick ju hem ett comviq amigokort häromdagen och då kom jag ju så lustigt på att min mobil är operatörslöst så vad fan ska jag göra med det kortet om jag inte har en mobil? Så nu blir det perfa. Nästa läppjobb som Blondinbella gör så vet ni att jag lagt 500 kronor i potten. HAHAHA!


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha nej då :) Det är underbart att få barn, till och med att föda för det är sånt ögonblick man inte får missa när den precis har kommit ut :D



Jag mår super, lite trött eftersom att jag somnade med Adam för en stund sen hehe.. hur är det med dig då?

2008-07-10 @ 21:29:07
URL: http://carr0s.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

vad söt bild :D

2008-07-10 @ 21:32:03
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Louise

Okej :)

Ja, eller hur! Den var lide läskig!

Hur länge har du haft körkort?



Ja, söt ju! :)

2008-07-10 @ 22:04:21
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Elin

Svar: Ja att dra iväg mitt i vintern skulle inte sitta helt fel alltså ;p

2008-07-11 @ 00:16:45
URL: http://es.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv:haha nu minns jag inte vad vi snackade om ;D

2008-07-11 @ 17:58:32
URL: http://notjustanotherprettyface.blogg.se/
Postat av: IDA

Ohh det jag kommer sakna mest med skolan e dina knäckebröd.. Jeeesus :D

2008-07-11 @ 21:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0