BURP!

jag tror att jag käkat nåt dåligt idag. Min mage leker karusell eller nåt sånt. Hahaha. Det är rätt så roligt. Idag lärde jag mig en mening på arabiska också. Inty ruhy var det visst. Den som kan gissa vad det betyder kan få en kanelbulle i ögat. Hahaha.

Nej, fan vad jag känner mig busig idag. Tihi, det kanske beror på att jag drack en red bull innan? Det var kanske inte fullt så bra som det skulle kunna vara.. Jag kom på att jag inte har lagat nån lunch tills imorn heller. Hahaha. Jag får nog käka en mango eller nåt annat skit. Kanske en advokado? Det är ju tydligen fiberrikt. Fibrer är bra för magen för då håller allt sig där det ska vara. Eller nåt sånt. Jag vet inte.

Hur tillagar man en advokado? Äter man den rå? Den är ju rätt hård liksom. Man ska vara försiktig med att stoppa hårda saker i munnen. Det har min mamma lärt mig.

Nu ska jag smörja min näsa och sedan kolla på Project Runway. Heidi Klum är så vacker. Aaaah! Och hennes man är ju ännu hetare. Seal ffs! Han är min!


Sjukt het han är. Jaja. Han har fru och barn och blablabla. Het ändå!

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Jag skulle absolut inte banga på att åka till Marocko! :D

2008-07-10 @ 00:47:42
URL: http://es.blogg.se/
Postat av: Emmah

Haha Linda! Det heter Avokado och inte ADVOKADO ;) Sen så är avokado mjuka inuti :)

2008-07-10 @ 07:07:24
URL: http://emmahskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0