SMÄRTA!

Det är någonting som kan vara trevligt ibland. Men smärtan när man har öroninflammation är fan inte härlig. Det klias på något sätt men det gör ändå ont eller något liknande.

Jag har ingen aning men kul är det inte i alla fall. Kanske är det sedan jag såg på "I Huvudet på Carolina Gynning", kanske var det det som utlöste det hela. Jadu, vem vet...

Så jag åkte hem tidigare från skolan vilket innebar att jag lämnade stackars Ida åt sitt öde på Matte B-lektionen. Stackarn. När vi är två så kan vi genomlida skiten tillsammans i alla fall. Haha, det är alltid någonting.

Nu ska jag krypa ner i sängen för gissa vad som kom hem i min brevlåda idag?

Just precis, fjärde säsongen av One Tree Hill! Moahahaha! Nu ska jag vara bänkad framför tv:n. Great!

324543-196

Kommentarer
Postat av: Karin

jag är inne på box tre nu, den är sååå bra:)

2008-01-17 @ 15:15:16
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: tilda

älska oth! :D

2008-01-17 @ 15:52:31
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0