SJUKT STOLT!

Jag är sjuuuukt stolt över mig själv för idag hade jag matteprov. Eller diagnos eller va det heter. Vi fick välja om vi ville göra det imorgon eller idag. Eller jag frågade om jag fick göra det idag rättare sagt. Eftersom vi sagt att det skulle vara idag men de andra tyckte vi skulle ha det imorn.

I alla fall så gjorde jag det och sen fick jag rätta! Moahaha, jag var 3 poäng ifrån maxpoäng..

Alltså.. Jag hade 6 poäng. Max var 9 och godkänt var 5. HAHA! Jag klarade det svåraste testet jag någonsin gjort och det med en hel poäng till godo! Eller på det svåraste kapitlet jag någonsin räknat. Själva provet var väl inte så svårt. Eller.. Sista frågan var svår i alla fall. Haha!

Jaja, jag ville bara tala om att jag var smart!

Kommentarer
Postat av: Karin

hahha nä hon var nog snarare uppåt 40:p

2008-01-15 @ 20:36:15
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0