Rolig shopping!

Hahaha. Jag klickade in mig på bluebox och beställde lite roliga saker därifrån också. Nämligen:


image265

En stekpanna med hjärtform, plåster i form as pussmunnar och en liten bok med citat & bilder som rör kärlek.

Om jag inte har någon kille för tillfället så kan jag lika gärna förbereda mig för nästa, right?
                                                                                                                                                                               324543-218

Kommentarer
Postat av: Cattis

No idea men den borde finnas! :)
ganska soft sätt att b li dumpad på dock.
- man blir GLAD för att man får en chokladask
- man blir LEDESEN för att man blir dumpad
- man blir GLADARE när man får äta choklad

2008-01-24 @ 16:27:35
URL: http://tennunge.blogg.se
Postat av: Louise S.A

Hahaha fyfan va bra! Fick du betalt för dem timmarna du inte var där eller? Det tycker jag att du borde ha fått iaf, du kan ju inte hjälpa att du hrm...stinker?!!

Hoppas det är bra med dig ändå!
Kram

2008-01-24 @ 16:39:41
URL: http://www.louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0