Pluggo!

Jag är ett stud, jag vet. Jag pluggar typ jämt men det gör jag bara för min egen skull.

Kalla mig tråkig om du vill men vad ska man göra liksom?
Man går i skolan för att lära sig saker, man går i skolan för utbilda sig men man går även i skolan för att senare kunna få ett jobb, man går helt enkelt i skolan för att kunna leva!

Jag pluggar en hel del eftersom jag vill kunna komma in på högskolan redan till hösten eftersom jag vill utbilda mig till mellanstadielärare. Jag hoppas verkligen att allt mitt pluggande både iår men även förra året, ger lön för mödan..

Idag har jag fixat till min bokuppgift eftersom jag hade ett virus i dokumentet. Så nu har jag skrivit ut det här hemma eftersom mamma köpte en ny färgpatron.

Jag håller även på med min APU-uppgift eftersom den ska vara inlämnad på tisdag. Jag ska plugga lite matte senare för det är prov på tisdag.

Jag måste göra min relationuppgift för den skulle in igår tror jag (??). Så den får jag lämna på måndag.

Jag har religionsläxa till på torsdag men jag ska även läsa igenom ett kapitel i BKF-boken.

Låter det som en trevlig helg/vecka?

Haha den hade väl kunnat vara roligare men ingen vill ju hitta på något. Haha, alla sitter hemma hos sig och latar sig. Braa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0