Ont överallt!

Det var förbannat dumt av mig att gå till skolan idag. Jag är sjukt trött, har grymt ont i huvudet och jag har ont i halsen och öronen som fasen. Mina öron var inte redo att komma till skolan idag igen.. Huvva.. Jag vill vara hemma och sova istället.. Skulle vara härligare än att sitta i skolan..

Jag måste in och kolla jobben igen också. Jag blev ju erbjuden ett jobb i måndags av en tjej som har ett arabstall som ligger åtta kilometer från vårt hus. Meeeen hon hade missat att jag går i skolan och bara sökte extrajobb så hon skulle ringa mig senare angående några helger som hon behövde hjälp.

Jag har även skickat in en massa andra jobbsökningar så jag hoppas att jag får någonting för det vore bra för min plånbok.. Jag ska försöka sälja lite böcker som jag aldrig läst också. Barn- och tonårsböcker så om ni känner någon som vill ha någon bok så är det bara att höra av sig eftersom jag har över hundra sådana böcker. Haha!

Om jag orkar så ska jag ändra min blogg idag också. OM jag hinner. OM jag orkar. Helst av allt vill jag bara sova ju! Det vore mycket härligare minsann.. Men ikväll är det ju en dokumentär om tjejen som vägde över 400 kilo. Så den ska jag se. Om jag orkar hålla mig vaken.. 

Nu ska jag ha engelskaredovisning så håll en tumme för mig 324543-218

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hoppas du får nåt jobb =)

o ta hand om dej nu, va hemma o vila dig istället för att bli ännu sjukare

2008-01-23 @ 22:52:54
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0