Ny dag - nya möjligheter?

Idag är det fredag och nu har jag varit hemma och sjuk i ungefär en och en halv vecka om man inte räknar med i onsdags då jag var till skolan..

Och idaaag har ÄNTLIGEN min feber gått ner lite! Förståååååår ni hur härligt det känns? Visst, jag har fortfarande feber men nu ligger den i alla fall inte på 39 grader.. Nu ligger den på 38,9. Haha. Nej jag skojar. Så mycket ligger den inte på. 38,4 ligger den på nu så det tickar ju sakta men säkert neråt.

Jag slog precis på tv:n och "Våra bästa år". Jag minns i höstas när jag var hemma och sjuk när jag såg att det var en mördare som de jagade. Seriöst kan man missa en halv termin på det programmet men fortfarande vara med i serien och förstå vad som händer och varför. Nu har de fortfarande inte hittat en mödare och Sami sitter fast i en håla där en tiger är. Undrar när denna serie är över egentligen? Jag slår vad om att den kommer finnas när mina barn också växer upp. Haha!

Idag fick mina hästar äntligen gå ut efter att ha varit inne i två dagar. Stackarna.

Nej, nu ska jag käka frukost så hörs vi sen igen.

image270

Bjur på en gammal jobbarbild då mitt hår såg värst någonsin ut. HAHA! Tidig morgon. Vi skyller på det. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0