Nu jävlar!

Nu ska jag sätta igång med allt igen så jag har gått ner en del till studenten. Uscha jag känner hur jag sväller i precis detta ögonblick..

I våras gick jag ju ner 17 kilo genom att jag ändrade min diet totalt. Jag började även powerwalka 30 minuter om dagen. På de 30 minuterna gick jag 8 kilometer i rask takt tillsammans med min shetlandsponny eller med min hund. Då hade jag en perfekt fart som jag kunde hålla.

Seen var jag ju dum och la av med allting eftersom det var så dåligt väder i somras. Så jag har gått upp cirka 8 kilo igen. Tråkigt värre. Jobbigt framför allt..

I alla fall så tänkte jag börja med min diet igen. Det är inte riktigt en diet heller eftersom jag inte äter så annorlunda förutom att jag tar bort en del saker ur min kost.

Jag ska börja med min powerwalk igen och så fort jag får pengar så ska jag köpa en sånhär från ellos:

324543-174

Någon som testat en sådan som kan berätta hur de är?

 Jag tänkte mest att jag skulle köpa en sån eftersom jag kan träna armarna tillsammans med resten av kroppen och armarna är någonting som jag verkligen måste träna!

Kommentarer
Postat av: Affe

haha men helst så är jag ifrån iran, när tjejer frågar är jag ifrån iran:)haha

2008-01-08 @ 20:32:45
URL: http://carterfashion.blogg.se
Postat av: sofie

svar: nej det har du rätt i:P
jasså har du, det är verligen jätte sött!

2008-01-08 @ 20:49:27
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: sofie

har frågestund på bloggen nu, passa på att ställa massa frågor:D

2008-01-08 @ 23:03:40
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0