Massa jobb!

Idag fick jag en bekräftelse på att jag skickat in min ansökan på ett jobb som telefon någonting. Haha. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får det. Tyvärr kommer jag nog inte få det. Otur för mig.. Men men. Livet går vidare i sådana fall..

Jag letar jobb för fullt och jag fick ett svar från min annons som jag har utlagd om att en tjej behöver vovvevakt en dag nästa vecka. Jag hoppas att det är på fredagen som hon behöver hjälp.. För det var mellan 11 och 18.. Det ger ju i alla fall kanske en hundring liksom...

Jaja, det är en massa trubbel med blogg nu för den vill inte ladda upp några bilder. Innan kunde jag inte ens logga in så jag vet inte vad det är för något som är på g. Det har varit lite knasigt den senaste tiden..

Jag har borstat igenom hästarna till 100% idag så nu är de fräscha och blänker riktigt ordentligt. Great!

Jaja, nu ska jag skriva lite på ett arbete. Lagom kul att göra såhär på en fredagskväll.

Tur det är Barbershop på tv. En sjuuukt rolig film! HAHA!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0