Kalaskväll?

JAG HAR TRÅÅÅÅKIGT!

Alla sitter hemma och fetar sig med världens fetmat. Vill ni veta vad jag åt till middag? SALLAD. Jo justeja. Jag var ju ensam hemma så jag köpte en sallad på vägen hem från fylletaxiresan del 1.

Detta är det som jag inte åt upp (med andra ord var halva salladen kvar som vanligt). Så om det är någon som tycker om såndär vit äcklig grekisk ost så är det bara och säga till så postar jag det till er! Jag menar, det är ju ost. Det kan OMÖJLIGT lukta värre än det redan gör. Till och med hunden dissade osten och då är det illa!

image284
Det är den där osten, tomater och någonting brunlila som smakade ve och förbannelse som blev över! Det är bara att höra av er med adress så får ni det på posten.

Vad tusan är detta för någonting? Seriöst? Jag har ingen aning. Det var inte oliv och det smakade surt och äckligt!

image285

Nån idé?


Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Hahahhaha NEJ JAG ORKAR INTE MERA!
jag orkar inte med några fler skrattattacker med bilder i mitt huvud där jag ser dig ligga och kräla på golvet. Och jag sitter vid bloggen och säger "Halllåååå Linda! Vart tog du vägen" HAHHAHAHAH
ojoj.

Nej, pizza nu!

Kram!

2008-01-25 @ 20:03:31
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

jepp jag är oxe.. och tyvärr så snubblar man på dåliga\populära bloggare hela tiden :D

2008-01-25 @ 20:18:20
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: Rebecca

hehe.. dte är en oliv ^^

2008-01-25 @ 21:59:42
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0