Högskola?

Vi har nyss haft en information av syon angående högskolan och sådant så nu har jag och Ida suttit och räknat ihop våra eventuella poäng till högskolan. För att jag ska komma in på den linje som jag vill, behöver jag 10,27 och om jag får allt som jag tror att jag ska få, får jag 17,1 i slutbetyg. Så håll en tumme för mig att jag lyckas med mina betyg..

Egentligen behöver jag bara slappa tills studenten så kan jag förhoppningsvis komma in på högskolan. Meeeen man ska aldrig säga aldrig så därför ska jag studa järnet nu den sista terminen. Det kan ju alltid vara bra att ha bra betyg även när man söker jobb.

Jaaag vill komma in direkt för jag vill inte plugga upp några ämnen under ett år. Jag vill plugga färdigt så jag får min lärarexamen så jag kan börja jobba, gifta mig och skaffa massor av små skrikande bebisar. För barn ska jag ha massor av. Minst tre. Hahaha. Nu gäller det bara att hitta en man som man kan spendera resten av livet med.

Nu ska jag ha matte. Remember, nu ska jag ha VG i Matte B också för att få ännu högre snittbetyg. LALALA!

image299

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe, okej.
Det finns ju verkligen en djungel utav mascaror ;p

2008-01-30 @ 14:00:31
URL: http://es.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0