Goooodermorgon!

Ååh en sån strååålande dag. Det spöööregnar verkligen och internet lägger av varannan minut. Det blåser även så in i så om man går utanför dörren så känns det som att man får isklot som skjuts på en.. Haha. Så vare sig man vill eller inte så springer man för att ta sig in/ut.. Hunden hoppar och skäller och biter mig i pyjamasbyxorna också när man springer.. Sisådära vardagligt trevligt.

Trots att det är kasst väder så är jag på otroligt bra humör. Tror det var längesen jag var på så här bra humör. Med tanke på vad som hände igår eller vad som händer just nu så borde jag kanske vara på dåligt humör?

Jag vet inte riktigt hur det ligger till med det där men jag tror inte att jag ska ge mig in på kärlek mer ifall detta skiter sig nu. Det känns som om det kommer göra det med tanke på dom sms:en som jag fick igår så.

Tredje gången gillt liksom. Två gånger har jag fått såna sms det senaste året. Detta var det tredje.. Så jag vet inte vad som händer. Det återstår att se. Jag vet att jag inte är beredd att släppa taget i alla fall...

image153

Ääh vad tråkigt det blev helt plötsligt då!
Nääh nu ska jag vara roligare eftersom jag ska sätta mig och plugga. Jo minsann, idag ska jag verkligen plugga. Nu ska jag inte skjuta upp det som innan. Det kanske är någon som är som jag? Som skjuter upp en massa och sedan skiter det sig? Haha. Jag har inte varit så innan men nu har jag blivit det. Antar att det blivit så med tanke på alla problem som jag har/har haft den senaste tiden..

Nu haglar det...

Och nuu ska jag plugga.

Over and OUT!

Kommentarer
Postat av: Elin

ah det är så det funkar... Ill capischeu unpo l'Itliano. ;)

2008-01-05 @ 11:14:49
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Louise S.A

Vart i Turkiet ska du, och när?
Jo, det är sant om bombningarna fast det har blivit värre nu. Det var också anledningen till att jag åkte från Ankara efter 4 månader där eftersom Irak hade börjat gå in i Turkiet då och det gick på tv på cnn,bbc osv varje dag.

Men samtidigt är dem nog rädda om sina semesterparadis och vi får hoppas att det är över närmare sommaren!

Ha de så bra!
Kramar Louise

2008-01-05 @ 11:15:03
URL: http://louisesa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0