Gooodermorgon!

Jag är hemma idag också men imorn ska jag till skolan. Anledningarna till att jag är hemma:

- Mobilen ringde med en signal som jag inte kände igen i morse så mitt huvud fick ont.
- Jag har ont i min slickepott-tå.
- Det låter som om jag har en tornado i mina öron.
- Jag var tröttare när jag vaknade än när jag gick och la mig.
- Jag har lite feber.

Med andra ord så är jag sjuk och vill ha sympati för det här nudå! Neej, jag skojar bara. Men sjuk är jag! Men imorn ska jag på skolan. Synd vi har idrott första timmen. Jag kommer vara helt död.

Eller får man ens vara med på idrotten när man går på penicillin?

image227


Kommentarer
Postat av: vesna

haha dom va ju övergulliga :D

2008-01-22 @ 11:05:21
URL: http://sanjavesna.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag tycker inte du ska vara med på idrotten på ett tag. Vänta tills du ätit klart pencillinen och känner dig helt frisk.

jag vet, kass stavning på pencellin men men :P

2008-01-22 @ 13:06:22
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0