FRUKTSALLAD!

Idag har jag vart nyttig.. Jag gjorde en supergod fruktsallad med lite frukt som vi hade kvar. Eller som jag rättare sagt hade kvar. Jag var ju in till byn häromdagen och köpte lite frukt som jag kunde mumsa på. Mitt nya liv forever, ni vet..

Så jag skar lite kiwi, äpple och banan och sen så pressade jag ner lite citronsaft och rörde runt. Efter det så tog jag hallon som jag tinat up, ni vet såna djupfrysta hallon och la i dom. Och fyfaaaaan vad gott det var! Testa det! Citron liksom. Jag trodde det skulle bli surt som fan men det blev gott så in i istället.


324543-199

Erkänn, det ser gotti ut!

Kommentarer
Postat av: Louise S.A

Enkelt och lätt dvs,

Åh gud va jag blev sugen på fruksallad här eller!!

Kram!

2008-01-18 @ 19:01:37
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Madde

SVAR: det låter gott! :D Jag hade också en massa hallon och så men citron hade jag inte! det ska jag testa nästa gång! jag har testat med lime i och det var också gott! :)

2008-02-10 @ 14:40:10
URL: http://madeleinejanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0