Dyyyyyra grejjor!

Minst sagt dyra saker. Jag läste i Veckorevyn och där har de ju tipssidor och den här gången handlade det om mössor och halsdukar. Jag såg några grejjor som jag tyckte var sjuuukt dyra. Jag menar, vem köper en halsduk för 1700 kronor eller en mössa för 700? Helt galet dyrt.

image144


image145

Vem har så mycket pengar att de kan köpa såna dyra halsdukar och mössor? Jag menar.. Tänk hur mycket de måste spendera på byxor, tröjor eller skor. Eller så är de kanske bara besatta av mössor. Who knows..

Jag trivs bra i min halsduk för 50 kronor jag. Haha, så länge man är varm så spelar nog inte prislappen någon roll.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag håller med dig där verkligen!

2008-01-01 @ 21:27:07
URL: http://tosigaemma.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag håller med dig där verkligen!

2008-01-01 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0