Det riiingde och det var till mig!

Härligt värre. Det ringer alltid hemma men det är aldrig till mig eftersom jag aldrig ger ut mitt hemnummer till någon. Hemma vill man liksom ha valet om man vill snacka med personerna eller inte.

I alla fall så var det till mig och det var en mamma som ringde om annonsen på min lilla ponny. Hon hade en dotter som var 10 år som ville ha en sköthäst.

Tyvärr så bor vi ju så illa till att det inte går några bussar hit och då föreslog jag att dom kunde komma på helgen då föräldrarna kanske var hemma och på så sätt kunde de skjutsa barnet. Då blev dom helt plötsligt intresserad igen och jag fick prata med barnet. Haha. Riktigt prata med henne. Härligt, hon frågade varför jag själv inte kunde rida honom? Yippiyey jag är 178 cm men mina ben kan gärna släpa i marken. Hahaha. Stackars ponnyn.

Dom skulle iaf ringa innan dom kom och testade honom lite så det blir trevligt värre det.

Hoppas han får sig en liten människa som vill ta hand om honom lite eftersom han känner sig lite utanför. Haha!

Men erkänn att han är bra söt, min enögda lilla ponny!

image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0