Cykel på köpet!

Jag kan inte rå för det men jag tycker att Dogge Doggelito är sjukt söt. Jag kan inte rå för det. Alla säger att han inte ser så bra ut.. Meeen jag tycker att han är sjukt söt..

Kolla bara: Cykel på köpet! "Med dvdbrännare occh cykel på köpet. "



Sen var han med på Extra extra också. Sjuuukt rolig. Haha kolla hela för han spelar blond också! "Vadå, i andra kanaler eller?" Btw, missa inte på slutet när man ser han som liten. Sjuuuukt kaxig va?



Seen måste jag bjuda på den bästa låten som han har gjort. Vamos A Bailar såklart! Woo!



Det är dock en sjuuuukt löjlig video. En massa tjejer halvnäck som åmar sig mot alla. Känns lite sådära jadu, jag vet inte ens ordet. Btw. Zlatan är med. Han är fin värre han. Lalala. Hahaha. Nej killfrossa idag nu ju. Alla är ju fin tydligen. Snart kärar jag väl ner mig i Tomas Di Leva också. Vem vet. Hahaha. Jag ska ge mig nu.

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Jag också ; ) Skulle antagligen photoshopa mig i spegeln varje dag ;P

2008-01-05 @ 19:59:32
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: IDA

Ohh Måns Möller, vill du gifta dig med mig?

HAHAHAHAHAHAHA Dogge i nyhetsmorgon ;D

2008-01-07 @ 14:37:03
Postat av: IDA

TYCKER DU ZLATAN E FIN!!??!?!??!

2008-01-07 @ 14:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0