Betyder mycket.

Nu tänkte jag berätta om en liten pojke som betyder bra mycket för mig. Han är inne och kollar min blogg varje dag trots att han inte förstår ett endaste ord svenska. Han sitter seriöst med ett lexikon och översätter ord efter ord bara för att se vad jag gör på dagarna. Nej, jag skojar. Så pass illa är det inte. Men han är inne och kollar bloggen varje dag i alla fall och varje kväll får jag sitta och översätta alla blogginlägg som skrivits under dagen. Haha!

Denna pojke är en liten Selim som bor i Istanbul. Turkiet för er som inte är så bra på geografi. 2 dagar yngre än mig men ack så mycket bättre!

Han är helt enkelt bäst för att han alltid finns där när jag behöver prata. Han dömer mig inte utan vill bara mitt eget bästa. Just därför ville jag berätta om honom idag eftersom det är viktigt att vi har någon sådan i livet. Någon som man alltid kan prata med om allting. Någon som alltid finns där för att lyssna, någon man kan bolla idéer med, någon som inte dömer det du gör men det allra viktigaste - NÅGON SOM VERKLIGEN BRYR SIG!

Vi träffades för ett par år sedan och sedan dess har vi hållit kontakten både genom telefonen och datorn. Tack för att det finns teknik som fungerar länder emellan!

Vi kan sitta och prata i timmar utan att veta vad vi egentligen pratar om. Han är verkligen en sådan som alla skulle ha. Meeeen, ni får skaffa en egen om ni inte redan har någon. För denna är upptagen!

Vi brukar även alltid cama (inget snusk inblandat för de som tror det) och denna kille skiter fullständigt i om du har en dålig hårdag, om du inte har något smink, om du har hela ansiktet fullt med finnar, om du har glasögon eller linser. Allt detta har jag fått erfara. Är det inte så alla killar egentligen borde vara?

Här har ni en bild på honom när han gör det han gör bäst, nämligen sover. Det skulle han kunna göra hela dagarna om han fick chansen.

image253

Ni ska självklart även få se honom i vaket tilstånd. Då ser han nämligen ut såhär:

image255

Erkänn att han är bra SÖT!

Haha, efter att jag jobbat på med att försöka ändra bloggen så hade han till och med kommenterat på ett ställe. Haha. Han är bra söt han. He's the best!

image256

Kommentarer
Postat av: Angelica

gulligt :)

2008-01-23 @ 22:48:51
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: selimmmm

hayır,hayır..Linda'nın anlattığı ben olamam.çünkü ben böyle harikalar yaratan,herkesin sahip olması gereken biri değilim..ben sadece bir hiçim..sadece bir hiçç..ama doğru yanları da var.mesela çok uyurum.çünkü uykuyu çok severim:))heheee!ama benim biricik bebeğim,Linda,yazdıklarıyla kendini tanıttı,beni değil.ayrıca onun için bu kadar özel bir yere sahip olduğumu da bilmiyordum..neysee benim hakkımda böyle düşünen biricik,tek,yanlız olan aşkımaa deli gibi,sırılsıklam aşığımmmmm....!

2008-01-24 @ 16:49:20
Postat av: Linda

Selimmmm:

2008-04-04 @ 22:33:41
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0