Ärva skit?

Okej, jag har kommit på att jag bara ärvt skiiiit av mina föräldrar:

  • Tunt hår. Innan hade jag tjockt hår med sedan vi flyttade till Skåne blev det tunt.
  • Dåligt minne.
  • Kvalsterallergi/Dammallergi/Rökallergi
  • Magbesvär.
  • Ful näsa med en knöl på
  • Höga kindben som gör att man ser dum ut i alla vinklar.
  • Stora fötter. 

 Dom bra sakerna som jag ärvt som ingen av dom har, är dessa: 

  •  Min längd. 178 cm.
  •  Konsten att kunna svälja tabletter utan problem. Jag kan svälja hur många som helst på en gång. Haha!
  • Lång hals.

Det var allt jag var nöjd med och den vet jag inte ens vart jag fått ifrån. HAHA! Trots att jag fått så många dåliga saker så är jag ändå rätt så nöjd med mig själv. Konstigt det dära.

Jag väntar på att lilla Emmah ska göra en ny header till mig och sedan ska jag få en vacker blogg jag också. Då blir jag ännu mer nööjd eftersom den just nu ser hemsk och det har den gjort ett tag tyvärr..

Vad är du mest nöjd med på dig själv?


Kommentarer
Postat av: Angelica

jaa de har dom allt :) har dock aldrig beställt därifrån ännu, inte vetat om dom så länge o nu på sistone har man ju varit pank.. men ja skaa =)

hehe aao ett litet samarbete där =) alltid skoj.

nee känns lite blä de.. men men.. han har iaf fixat jobb åt mej så i annat fall får vi var jobbkollegor :P

ja gör det=)

2008-01-22 @ 15:25:37
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Angelica

jag har med ärvt massa dumma grejer från mina föräldrar :p fult råttfärgat hår från mamma, trötta kinesögon från pappa :p haha (ne han e inte kines hehe)

2008-01-22 @ 15:27:06
URL: http://snultan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0