ÄNTLIGEN KLAR!

Jag är äntligen klar med min läslogg till Svenska B. Det känns otroligt härligt. Ni ska bara veeta.

Nu ska jag skriva ut den och sedan får mami läsa igenom den. Det känns bäst så eftersom man blir blind själv efter ett tag när man läser sina egna saker flera gånger innan man lämnar in dom. Då blir det liksom att man tänker:
- Jisses vad jag är grym. Detta är perfekt.

Sen printar man bara skiten och lämnar in det. Och sen får man sämre betygy bara för man inte lät någon annan läsa igenom den.

Jaja, jag borde få beröm nu! För någonting som skulle varit klart för 2 veckor sedan men jag snackade med våran svenskalärare som också har det vackra namnet Linda och hon sa att jag fick lämna in min läslogg nu när vi började i skolan igen. Yeey! Så egentligen så är jag klar med det 2 dagar för tidigt. Yey på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0