Vinnare!

Vinnaren i min tävling är korad.

Efter att ha läst igenom tävlingsbidragen så har jag hittat en vinnare som jag tycker förtjänar den lilla grisen och den avslappnande duschkrämen.

Det var svårt! Det trodde jag faktiskt inte men alla hade någonting som fick mig att vilja ha dem som vinnare. En nyanländ bebis, en trött mamma, grissamlare, de som har syskon som förstört skrubbdjur tidigare, en som ville överraska sin syster med en gris i duschen osv osv osv.

MEEEEN! Jag har en vinnare som vann med hjälp av sann kärlek till den lilla skrubbgrisen.
Nämligen Evelina

"Jag vill vinna eftersom jag blev helt tokig i grisen från första början.
Jag bara måste ha den hör supersöta grisen och vinner jag kommer jag garanterat skrubba mig med glädje!"

Skicka ett mejl med din adress så kommer grisen och duschkrämen hem till dig nästa vecka.

Stort grattis!

image402


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhhh tack så mycket! =) Jag är verkligen superglad! Det trodde jag aldrig... Jippieee

2008-02-23 @ 15:30:19
URL: http://vanillacream.blogg.se
Postat av: Evelina

Ser fram emot den lilla grisen :-) har du skickat den än? hoppas allt är bra!!

2008-03-14 @ 17:47:27
URL: http://vanillacream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0