Skitbra!

Alltså filmen igår. DEN VAR SKITBRA! Haha. Verkligen min humor. Jag garvade till och med när resten av biosalongen var helt tyst. Ida hade känt igen mitt skratt.. Hrm.. Haha! Om ni inte tänkt se filmen "Morgan Pålsson, Världsreporter" så måste ni göra det. Seriöst..

På ett ställe så var Morgan och Robert (Morgans kameraman) nergrävda i sanden mitt ute i öknen. Bara huvudena stack upp. Så hade dom en radio med nån skitmusik på.. Och plötsligt så kommer en skorpion och kryper. Robert har somnat så Morgan står öga mot öga mot skorpionen så han tar upp en liten pinne med munnen och blåser iväg den och säger "Apport, apport!" till skorpionen. Hahaha. Fattar ni hur kul jag tyckte att det var?

Plus att han lekte självmordsbombare med ölburkar runt magen. Hahaha! Jisses, den filmen ska jag köpa när den kommer ut. Det är ett som är säkert!

Tack för igår Ida och Hannah! (pssst Ida, stavas hon så?)


Kommentarer
Postat av: IDA

Tack själv :) Scorpionen va lätt bäst jaa :D Hahaha. Japps de e korrekt stavat!

2008-02-24 @ 11:44:55
Postat av: Louise

Tack så mycket! :)

2008-02-24 @ 11:46:39
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

Haha jag tror itne dem visare den i USA. men jag ska absolut försöka få tag i den filmen.

Kram Lousie

2008-02-24 @ 13:57:36
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Tea

Hahahahahaha, roligt det med skorpionen!

2008-02-25 @ 08:53:22
Postat av: Linda

IDA: Hahaha fan va jag är braaa! :D APPORT! ;)
Tea: Det var sjukt roligt. Om du inte sett filmen så se den ögonaböj!

2008-02-25 @ 18:05:24
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0