RIKARE ÄN IGÅR!

Jag är rikare än igår för idag har C varit hos mig så jag har tjänat lite peningar.

Härligt!

Nästa gång blir förmodligen om 2 veckor. Skulle det bli tidigare så skulle dom höra av sig så det blir toppen detta. Det var en superfin vovve så det var lättförtjänta pengar om man säger så...

Här har ni en bild på C. 10 månader gammal..

image318

Har dock fixat nytt penicillin till min katt också eftersom han i morse hade 40,8 i feber. Veterinären sa att om inte nässpray för barn och det nye penicillinet fungerade så kunde vi bara hoppas på att han samarbetar med medicinen. Annars så finns det ingenting att göra. Med andra ord så står han fortfarande och väger mellan döden eller livet..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Nee, de var slut när jag skulle köpa. : (

2008-02-06 @ 18:50:40
URL: http://lillix.blogg.se
Postat av: .:saba:.

Haha jag trodde inte någon skulle komma ihåg att jag hade skrivit det :-P

Nej, usch vad hemskt att höra! Seriöst, det måste kännas skitjobbigt.. Men vad ska man göra när den lider? Det finns ju ingen annan utväg än att själv göra slut på lidandet. Så får den vila i frid. Men det är som sagt inte över. Du sa att det finns en chans kvar :-) Håller tummar och tår för din bebis!

2008-02-06 @ 18:52:47
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: .:saba:.

Sno hur många listor du vill! :-P

Attans vad den kattens hälsa går upp och ner fort. Låter som riktiga mirakelpiller det :-) Håller fortfarande hårt i tummar och tår för att kissen ska bli bra igen.

2008-02-06 @ 19:00:36
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0