INTE BRA!

Jag har tappat bort någonting som jag verkligen behöver imorgon. Nämligen min lilla väska med videobanden till videkameran. Jag och Ida ska filma med rullstolen imorgon. Detta innebär att Ida kommer vara väldigt arg på mig.

JAG VISSTE VÄL ATT DET VAR DÅLIGT ATT STORSTÄDA!



Update:
Okej. Jag visste att det var kasst att storstäda. Jag har seriöst gått ut till soptunnan och letat igenom alla mina soppåsar som jag slängde när jag storstädade. 3 stycken proppfulla Icakassar. Verkligen great. Fräääscht som fan! Hittade dock inte den lilla väskan.. Som tur var kanske. Hade den legat där så hade jag nog inte velat ha den längre..

När jag kom in igen ville jag verkligen bara slänga mig på sängen och gråta för att jag är så otroligt jävla korkad som tappar bort en så pass viktig sak.

MEN sen kom vändningen. Jag fick tipset: "Kolla på skrivbordet.." Jag kollade där. Fanns icke där. MEN sen öppnade jag min skrivbordslåda.. Och där låg den! Jag ska aaaaldrig slarva bort dig igen, Svarting!

image387

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0