Hänt massor!

Idag har det hänt massor.

1. Jag blev ovän med en lärare. Typ. HAHA!
2. Jag och Ida har varit på en intervju till projektarbetet.
3. Jag var på "anställningsintervju" så på onsdag börjar hunden komma hem till mig. Det blir förmodligen på fredagar också samt någon helg.
4. Jag har tankat.
5. Jag har hämtat 2 paket (visar sen)
6. Jag har handlat.
7. Jag ska på bio nu med F... Lalala..

Så nu ska jag skynda mig lite eftersom jag måste sminka mig och klä på mig lite sådära för att se normal ut. Sen ska jag köra heeela vägen till Lund i blåsten. Great. Verkligen..

Vi hörs förmodligen imorgon eller senare inatt.

image298

Kommentarer
Postat av: Line

Vem blev du ovän med?
alltså, vad heter läraren?

2008-02-01 @ 18:52:51
Postat av: Linda

Line: Jag vet inte om jag blev ovän med honom men han var sur och jag var sur också. Haha. Hans namn börjar på N. Mer än så säger jag inte för du kanske vet vem det är ändå! ;)

2008-02-03 @ 19:05:57
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0