Dålig dag!

Dagen börjar med att jag försover mig. Men när man ändå är sen så kan man lika gärna bli lite mer sen, right? Sitter i telefonkö just nu. Började på nummer 23 och nu är jag på nummer 12 på 45 minuter. Så det går framåt även om det går sakta men det är ju positivt att det går framåt överhuvudtaget...

Jag måste ju ändå prata med dom och om jag redan är sen idag så kan jag väl ta det idag då? Right? Annars måste jag ju bli sen en annan dag också.. Nu hoppade jag visst till nummer 9. Great.

Så fort jag kommit fram och snackat med dom så ska jag bege mig till skolan på direkten. Inte bra att få så mycket frånvaro som jag har för tillfället. Fy på mig och fy på sjukdomar. Inte bra..

Nog om det, vad ska ni hitta på idag då?
image385

Kommentarer
Postat av: Emmah

Jag ska jobba :(

2008-02-26 @ 09:40:59
URL: http://emmahskriver.blogg.e
Postat av: Amra

idag är jag bara tråkig och trött så jag ska plugga bara :P var på bokrean inatt ^^

vad är det du står i telefonkö för? csn brukar ta evigheter på sig så jag tycker synd om dig om det är där!

2008-02-26 @ 15:21:21
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0