Dagen i Malmö!

Idag så var ju jag och Ida i Malmö. Hon blev mycket lycklig när hon hörde vilken skiva som finns i bilen..

Vi körde dessvärre fel.. Två gånger! Och jag tappade mitt avgasrör. Great. Nu pruttar min bil runt istället. Men tredje gången hittade vi rätt. Och sen kollade vi på idrotten. Det var faktiskt rätt så intressant om jag får säga vad jag tycker. Så nu har vi bilder, film och egna erfarenheter. Great!

image331
Detta var då Elhockey.

Jävlar i mig vad de kör och krockar med varandra. Idas stora fundering var: "Undrar om jag också skulle kunna få vara med och spela i denna sport?"  Det skulle vara en bra sport för oss istidsmänniskor eftersom vi slipper röra på oss.....

När vi skulle gå ut från hallen så tog jag en bild på själva utsidan. Så kom några killar och gick. En av killarna gick precis i vägen. Så en av dom halvskrek lite: "Meeen, du kan ju inte gå där heller. Hon knäpper ju kort!" Hahaha de andra undrade sedan om jag inte tyckte han var snygg eftersom jag tog en ny bild. Mitt svar blev: "Njääääeeeh." Hahaha! Det ljudet skulle tydligen Ida mobba mig för eftersom jag lät som ett får. Bäääh!

Sååå förlåt mig killen lilla. Du är säkert väldigt snygg. Jag fick ingen ordentlig titt på dig. Så jag vet inte riktigt hur du ser ut. Så om du läser detta. Förlåt! Gråt dig inte till sömns.

image332

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha jag skulle också vilja se det där :D

2008-02-09 @ 19:05:52
URL: http://lillix.blogg.se
Postat av: Emelie

S: Haha tack ska du ha! Kommer inte bli lätt alltså ;P
Hade du kul i malmö? haha

2008-02-09 @ 19:46:13
URL: http://emeliesundiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0