Okej dårå...

Kul att dom flesta uppskattade mitt förra inlägg som handlade om att analysera min bild. Det blir kanske fler sådana i framtiden om det finns önskemål för det?

Okej, i brist på annat så kör vi en lista för sedan ska jag ut och iväg. Härligt att komma ifrån hemmet ett litet tag! Hittade listan hos Ferhat.

Piercingar: Har inga längre.
Tatueringar: Har inga än men jag vill ha i framtiden.. Tror jag.
Längd: 178 cm
Skostorlek: 42
Hårfärg: Ingen aning. Typ brunt tror jag?
Är du kär i någon: Ja.
Önskar du att du bodde någon annanstans: JA! Måste jag säga mer än Tomelilla?
Tänker du på självmord: Nope. Jag har gjort det förr i tiden dock.
Tycker andra att du är attraktiv: HAHA. Nej. Men tjejerna diggar mina kindben och min näsa av någon anledning..?
Dricker du: Mer sällan än jag klipper mig.
Använder du droger: Nej. Det är ingenting för mig.
Röker du: Nej!
Vilket shampoo använder du: Loreal absolute repair.
Vilken parfym använder du:  Paris Hilton eller någon billighetssak som jag köpt på Bo Ohlsson.
Vad är du rädd för: Döden.
Gillar du att tvätta: Njää. Det är väl inte så kul kanske.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja!

SENASTE..

Film du hyrde: 
Det var nog från Lovefilm så det måste bli Råttatouille.
Film du köpte:  Öj.. Den senaste med Will Smith. Vad den nu heter...? HANCOOK!
Låten du lyssnade på: Öhm.. MTM - Khalena Sehab We Bas
Låten du hade på hjärnan: Blommig falukorv.
Låten du laddade ner: Ett album med Sting..
Personen du ringde: Mouloud.
Tv program du tittade på: Are you smarter than a 5th grader?
Personen du tänkte på: Ida. HAHAHA bara för att jag skrev om falukorven.

FAVORIT..

Mat:
Öjj, svår fråga. Fisk och SPENAT! Eller bara SPENAT!
Låt: Det beror på vilket språk?
Sak att göra: SOVA!
Sport: Ridning! Det är visst en sport!
Dryck: Vatten. Helst mineralvatten. OCH TE FÖR FASEN!
Kläder: Pyjamas.
Film: Leon. SE DEN! Så jävla fin.
Bil: Audi, bara för att dom är så jävla härliga att köra.

HAR DU NÅGONSIN:

Gråtit över en pojke:
Oja.
Gråtit över en flicka: Jo, där har jag också varit.
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Ja.
Blivit arresterad: Nope.

ANTAL..

Gånger du varit kär:
Allt för många. Men det är kanske förälskelser? Det är kanske 2 gånger som jag varit riktigt kär.
Gånger ditt hjärta brustit: 2 gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: Oj. Ingen aning.
Tjejer du kysst: Haha, 2! Passa er brudar! Höhö.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Bara namnet Linda eller hela faderuttan? Det är väl tävlingsresultaten då och när jag träffade en björn i skogen när jag var ute och red.
Ärr du har på kroppen: Allt för många.

Ska bli skoj: Att få komma i form igen. Form. HAHA! Banta ner rumpan då?
Ska inte bli skoj: Att jag behöver massor av pengar just nu. Så jag måste sälja saker. Uffa.
Sparar till: En utlandsresa och en laptop.. Det är dock lite svårt när man inte har någon inkomst.
Väntar på: Att jag ska bli rik.
Pålägg som gäller: Jag äter aldrig smörgåsar. Men jag testade någonting nytt häromdagen. Det var typ mjukost i tub med skaldjurssmak blandad också.
Dagens dryck: Julmust light. Jag som aldrig dricker dricka annars...

SENASTE..

Bok du läste:
Flyga Drake.
Personen du fick mail av: Gunnel som vann min Traderavinst. Eller Youtube Service eftersom jag fått lite kommentarer på en video som ligger uppe där.
Personen du fick brev av: Förutom räkningar? Mulle!
Personen du fick sms av: Hakan.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Ikväll.
Saken du köpte: Ben och Jerrys. Jag har mens. Jag ska feta mig. HAHA!

Vad har du gjort idag: Typ ingenting alls. Mockat, grävt om hela gödselstacken och försökt plugga.
Var det kul: Inte ett skit. Skit, fattar ni. Höhöhö.
Hur tidigt stiger du upp: Det beror på. Allt ifrån halv fem till halv tio.
Gillar du att slåss: Alltså. När man är riktigt förbannad på någon så gillar jag att klappa till fanskapet alltså. Helt ärligt.
Vad ska du göra ikväll: Försöka ha kul.
Är du seriös: Kanske inte jämt.
Vad är du allergisk mot: Oj, var ska jag börja? Gluten, tomat, jordgubbar, apelsin, rök, klor, kvalster och pollen.
Var har du ont: Magen.
Använder du hårspray: Yes. Men inte så ofta nu längre.
Kan du stå på händer: Jag kunde. Gör jag det nu så går dom ju av.
Favorit serie: Desperate Housewives.

Håkan Hellström eller The Ark:  The Ark. Ola, bli min fru! HAHA
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Hum, hum från humlegården!
Salt eller socker: Salt.
Gillar du ketchup: Ja. Knepigt va. Jag är allergisk mot tomat men jag kan äta ketchup? Min kompis Elin är också allergisk mot tomat och kan inte äta ketchup men hon kan äta färska tomater. Haha!
Är du glad nu: Inte överlycklig kanske.
Var du glad igår: Jag hade mina stunder.
Känner du nån som jobbar på sjukhus:  Ja.
Vad dansar du till: Jag, dansa? You've got to be kidding me!
Stockholm är: Fjollträskigt värre. Höhö. Nää men där byter man tåg när man ska hem till Norrland.
Göteborg är: Där har jag aldrig varit!
Kan du sjunga: Jag kan sjunga men det låter förjävligt.
Mer värt än guld: Familjen, vänner och kärlek. Och mina tottisar såklart. Mina älsklingar. HAHA!
Spaghetti eller makaroner: Inget av dom. Blä!
Ett land jag helst vill besöka: Egypten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

egypten = underbart kan ja lova

2008-12-05 @ 21:58:50
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Anonym

egypten = underbart kan ja lova

2008-12-05 @ 21:59:08
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Pauline

Sjukt många frågor, jag kom till hälften sen palla jag inte läsa mer :P HAHAHAA!

Jag kommer inte in på min blogg, så jag kan inte skriva! STÖRIGT! :S

2008-12-06 @ 01:23:17
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha d va Bettans ölkorv.

2008-12-06 @ 10:57:32
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha hon går på GI-diet så hon äter mycket kött o grönt och masa feta såser o sånt.

Så jaaa,lite konstigt e d ju,men hon tycker om ölkorv. ahah

2008-12-06 @ 11:20:54
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Anonym

is that you?

2008-12-06 @ 15:19:34
Postat av: IDA

Auuw Linda tänker på mig och falukorvar :D Haha

2008-12-07 @ 21:56:18
Postat av: Parisa

Har du verkligen strlk 42 i skor? Det har jag, jag måste beställa eller be min farbror i USA ta en tur förbi Macy's då och då.



Hur lider du igenom det?

2008-12-08 @ 00:53:30
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa
Postat av: Linda

Anonym: I don't really know what you're talking about now. But that's me, I guess..

2008-12-09 @ 02:10:43
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

IDA: Läste du igenom hela du? Eller letade du bara reda på ditt namn och falukorven? ;D

2008-12-09 @ 02:12:37
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Emma

öh, det var ju inte winnerbäck som gjorde hum, hum från humlegården först! han har bara förstört en mkt bra låt..

2008-12-10 @ 10:50:23
URL: http://irrelevant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0