Tävla om en riktigt grym kamera!

Herregud, jag har hittat en tävling som jag verkligen vill vara med i och vinna. Tävlingen handlar om en sådan här skönhet:


En Nikon D60!

Det finns inte ord som besrkiver hur gärna jag skulle vilja vinna denna kamera. Jag är med om tävlar om denna kamera hos Omdigitalkameror och sista dag att tävla, är redan imorgon eftersom vinnaren dras den 1 januari. Hur underbart vore det inte att kunna starta det nya året med en sådan skönhet i sin ägo? Jag som precis börjat tycka det är roligt att ta bilder. Min mobilkamera är kanske inte världens bästa att ta bilder med om man säger så. Haha!

Mer information om olika digitalkameror  och tips på hur en sådan kamera egentligen fungerar, finns självklart på deras hemsida. Klicka bara på länken ovan för att komma dit..

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

Ja, fast nu har de kommti fram till att de kanske inte är A2 utan kvarka. gaah! jag e livrädd

2008-12-30 @ 16:27:09
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: samuel

hejsan jag har läst din profil och du verkar en jätte goda och ärliga människa ,,, jag tror att du är en så snäll och fin människa du har också goda hjärta ,,, ska berätta om kamera jag har en kamera som köpt i spanien den är 12megapix, och 18x optik zoom så jag är nöjd med önskar dig gott nytt år och fin startning,, mvh samuel

2008-12-30 @ 16:42:40
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0