Stort tack

God morgon, men det är kanske inte en god morgon? Mjo, denna morgon är faktiskt helt okej. Jag sov dock inte så mycket. Min natt var nästintall kaotisk. Eller vad det nu heter. Jag kunde inte sova, jag låg bara i sängen och grät. Något emo det där va? Nåja.. Livet går vidare. Om man har tur. Men det är lite tråkigt att man samtidigt inte vill att det ska gå vidare.

Idag ska jag åka till skolan för att gå igenom lite saker på musiken med Ingemar och sedan ska jag till Tomelilla på en anställningsintervju. Jag vill verkligen ha det jobbet så jag kan åka ifrån Sverige ett tag och komma bort ifrån allting. Det hade varit helt underbart. Efter intervjun så ska jag vidare till biblioteket för att låna en novellsamling.. Hrm.. Ja, vad gör man inte för betygen?

Förresten så hade jag helt och hållet glömt bort att jag har lovat massor med saker här i bloggen. Jag har lovat en film från Polen, jag har lovat en film så ni får se hur det ser ut i min håla så ni verkligen förstår att det är en håla och jag har lovat bilder på min shopping. Det är en hel del. Men jag ska göra det. Bara vänta och se.

Jag vill bara ge M, min gamle gode vän ett stort tack för att du kom till msn och pratade med mig. Du lyssnade verkligen på mig och satte dig in i min situation. Tack. Det är fan inte lätt att vara vän med mig. Mitt i natten kan jag ringa och behöva prata med honom och han ställer alltid upp. Det är en sann vän det.


Kommentarer
Postat av: linda

Jag har själv aldrig gått hos en psykolg, men vet många som gjort det och tycker det är kanon.

Men i och med att jag inte öppnar mig för vem som helst..*l'

SÅ har jag skippat det, fast om jag verkligen var i behov av det så hade jag nog masat mig dit!



Jag håller tummarna för dig under intervjun!

Hoppas du får jobbet!

2008-12-03 @ 10:15:22
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0